Fel

Meseíró pályázat a gyerekek napvédelméért

dm-kampany

Meseíró pályázat a gyerekek napvédelméért

Naptej támogatás óvodáknak!

A dm drogerie markt öt éve minden évben megrendezi „a Nap gyermekei” edukációs programot, melynek célja, hogy szakemberek segítségével felhívja a nyilvánosság, főleg a szülők és pedagógusok figyelmét a napvédelem fontosságára, és a magyarországi óvodákat pályázat útján naptejekkel támogassa.  A Garnier Ambre Solaire, a MelanomaMobil és az Egyszervolt- a Magyar Gyermekkultúráért Közhasznú Alapítvány együttműködő partnerként a program mellé álltak.

 

dmpr1

A program minden évben nagyon népszerű mind a pályázaton induló óvodák, mind a dm vásárlói körében. Dr. Harmos Ferenc, a MelanomaMobil bőrgyógyász szakorvosa elmondta, hogy a legjobb dolog, amit tehetünk gyermekeinkkel, hogy már óvodás kortól kezdve egészségtudatosságra neveljük őket. Gyermekeink bőre érzékeny, ezért hamarabb leégnek és napszúrást is könnyebben kapnak.  A gyermekkorban elszenvedett napégés egész életre meghatározhatja a melanoma és bőrrák rizikóját, mivel sokszorosára növeli azt. Kutatások szerint az UV terhelés 80%-át gyermekkorunkban kapjuk, így érezhető mennyire fontos, hogy már kiskorukban óvjuk bőrüket, mind fényvédő krémek, naptejek segítségével, mind pedig fizikailag, ruhákkal, sapkával és napszemüveggel. Mindez kiemelt jelentőséggel bír, hiszen ilyenkor még mi vagyunk az egyetlenek, akik felelősek csöppségeink egészségének megőrzéséért.

 

dmlogo
Meseíró pályázat magyarországi óvodák részére
A pályázó óvodáknak a jelentkezési lap kitöltése mellet egy tanmesét kellett beküldeniük illusztrációkkal, ami Tóni a kis kenguru és barátai történetét meséli el.  Az első helyezett óvoda egy napvédelmi családi napot nyer, ahol gyermek és szülő játszva, közösen ismerkedhet meg a napvédelem alapjaival. A szervezők maximum 400 óvodát tudnak támogatni naptejekkel, és oktató anyagokkal. A www.napgyermekei.hu oldalon a kampány kabalája Tóni a kis kenguru idén is sok meglepetést, és hasznos napozási tanácsot tartogat a gyerekeknek és a szülőknek egyaránt.

 

dm1

Beküldési határidő: 2015. április 17.
A dm vásárlói pontadományokkal segíthetnek
A dm üzletekben található infópulton 2015. április 2. és május 31. között 50 active beauty pont felajánlásával a dm törzsvásárlói idén is támogathatják az óvodások napvédelmét. A nagylelkű támogatásért cserébe egy 15% kedvezményre jogosító kupont adnak ajándékba a szervezők, ami egy melanoma szűrésre váltható be a MelanomaMobil rendelőiben. „Vásárlóink évről évre a program mellé állnak. Idén is számítunk nagylelkű támogatásukra.”- nyilatkozta az elmúlt évek tapasztalatairól Kanyó Roland a dm marketing- és PR menedzsere.

 

 

Nincsenek hozzászólások

Komment hozzáadása