Pszichofitness kamaszoknak és felnőtteknek [hangoskönyv]
Ha már elveszítetted a fonalat a kamaszok világában. Ha egy kis lelki felüdülésre vársz, de nincs időd elmenni előadásokat hallgatni. Ha szeretnéd megtalálni az békés lelki utat a kamasz gyereked és közted. Akkor ez a könyv neked való! Március közepétől már rendelhető!
Ezt a lelki edzésprogramot tizennégy év feletti kamaszok, valamint felnőttek számára állítottam össze.
A kínálatban szerepel a lelki egyensúly, harmónia és nyugalom, azaz a belső béke kialakítását programozó gyakorlat; egyszerű és gyors relaxációs tréning; egészséggondozó relaxáció; imaginációs gyakorlat, amelyhez a lehorgonyzás technikáját is hozzátanulhatjuk; élményalapú belső utazás; a hála, a köszönetmondás, a derűlátás, a boldogító jó cselekedetek gyakorlására, a lelki megküzdési képesség erősítésére, az örömképesség fejlesztésére és a megbocsátásra, a harag elengedésére, a személyes kapcsolati háló megerősítésére irányuló meditációs gyakorlatok.
Jó élményeket, a lelki tartás, lelki izomzat és működés pozitív erősödését kívánom tisztelettel, szeretettel:
Bagdy Emőke
A szerzőről:
Prof. Dr. Bagdy Emőke pszichológus
Tiszafüreden született. A pszichológia diploma megszerzése után 1968-tól az OPNI munkatársa lesz, majd 1985-1994 között a KLTE Pszichológiai Intézetében, 1994-től a HIETE Klinikai Pszichológiai Tanszékén és 2000-től a Károli Gáspár Református Egyetem intézetvezetőjeként tevékenykedik.
Képzettségek, szakképzettségek:
1961: Gyógytornász diploma
1968: Pszichológus diploma
1970: Relaxációs terapeuta
1972: Imaginatív-meditatív terapeuta
1976: Pszichodramatikus terapeuta
1980: Kiképző terapeuta a relaxáció, meditáció, imagináció és pszichodráma módszerben
1982: Klinikus szakpszichológus
1983: Csoportpszichoterapeuta kiképző tanár
1984: Pszichoterapeuta képesítés
1996: Szupervizor szakképesítés
2001. Pszichoterapeuta szakképesítés
Tudományos címek és fokozatok
1972: Bölcsészdoktori cím: ELTE, BTK, pszichológia, Budapest. (Disszertáció: “A szenzitivitás-paranoiditás Rorschach diagnosztikai skálája”.)
1982: A pszichológiai tudomány kandidátusa. MTA Budapest
(Disszertáció: “Autogén tréning tanulás élményhálózatának elemzése”.)
1995: Habilitáció a debreceni Kossuth Lajos Tudományegyetemen. Habilitációs értekezés: A hivatás-személyiség fejlesztése, pályaszocializációs modellkísérlet.
Tisztségek, fontosabb funkciók
1987: Az “International Journal of Psychosomatics” nemzetközi szerkesztőségének munkatársa.
1988: A Magyar Relaxációs és Szimbólumterápiás Egyesület elnöke.
1992-2002: A Klinikai Pszichológiai Szakmai Kollégium elnöke.
1992: A Psychiatria Hungarica szerkesztő Bizottságának tagja.
1993: A Magyar Pszichiátriai Társaság vezetőségi tagja.
1995: Az MTA pszichológiai Bizottság és a Szakképzési Munkabizottság tagja.
1997: A Magyar Pszichiátriai Társaság vezetőségi tagja
1999-2002: Az ESZTT (Egészségügyi Szakirányú Szak- és Továbbképzési Tanács) tagja
1999-2002: Klinikai Pszichológia Egészségügy Minisztériumi koordinátora
1999: OTKA Pszichológiai Bizottság tagja.
2000: A “Klinikai Pszichológiáért” Alapítvány alapító elnöke
2000: a Szociális és Családügyi Minisztérium Szociális Továbbképzési és Szakvizsgabizottságának elnöke
2000-2002: az Egészségügyi Minisztérium EFSZSZTB Klinikai Pszichológiai albizottság elnöke
2000-2003: Oktatási Minisztérium Mentálhigiénés Szakértőbizottságának tagja.
2001: MAB Pszichológiai Szakbizottság tagja
2001: Semmelweis Egyetem Egészségtudományi Doktoriskola tagja
2001: Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériuma Fraknói Vilmos díj – javaslattevő bizottság tagja
2002: Magyar Pszichológiai Szemle szerkesztőbizottsági tagja
2002: Pszichoterápia c. szaklap szerkesztőbizottsági tagja
Könyvek:
1.Családi szocializáció és személyiségzavarok, Tankönyvkiadó, Bp. 1977.
2.Relaxációs módszerek, Medicina kiadó, Bp. 1978.
3.Az MMPI próba elmélet és alkalmazás. Akadémia kiadó, Bp. 1985.
4.Személyiségfejlesztő módszerek az iskolában. Tankönyvkiadó, Bp. 1986.
5.La relaxation: ” Approche par le Corps de lâ?? Unite de la Personne”. Série Introspection 1. Budapest, Paris, 1995.
6.Acta Psychologica Debrecina. KLTE Debrecen, 1995.
7.Művészetek, szimbólumok terápiák. Pszüchagogosz, Bp. 1995.
8.A pedagógus hivatásszemélyisége. KLTE Egyetemi kiadó, Debrecen 1997.
9.Klinikai pszichológia és mentálhigiéné szakmai protokollja. Animula kiadó, Bp. 1998.
10.Mentálhigiéné, elmélet, gyakorlat, képzés, kutatás. Animula kiadó, Bp. 1999.
11.Párkapcsolatok dinamikája: A Közös Rorschach Vizsgálat (KRV), tanulmányok. Animula Kiadó,2002.
Nemzetközi kapcsolatok:
1995: együttműködés a Kasseli Egyetem Szupervízió tanszékével, magyar szupervizorképzés megszervezésére. (Folyamatos kapcsolat.)
1996: Együttműködés az Amsterdami Egyetem Szupervizió Tanszékével, a magyar szupervizor képzés érdekében (folyamatos kapcsolat) .
1999: PHARE pályázat Leonardo program keretében, Strasbourgi Orvosegyetem és Főiskola (szociális munkásképzés) tanár- és hallgatócsere, tanulmányutak.