Fel

Helyes fogápolás, már a kezdetektől!

dm-logo

Helyes fogápolás, már a kezdetektől!

 

A dm drogerie markt augusztus 15-én induló “Mosolygó fogacskák” elnevezésű edukációs programjának célja, hogy felhívja a kisgyermekes szülők figyelmét arra, hogy a helyes fogápolás már az első tejfogak előbújásától kezdve kiemelten fontos. A program szakmai partnere a fog-, és szájápolás szakértője a Magyarországon is elismert Colgate-Palmolive Magyarország Kft..

dm2

Miért fontos a tejfogak ápolása, ha úgyis kiesik?

A tejfogak körülbelül a gyermekek hat hónapos korában jelennek meg, és két és fél éves korra fejeződik be a tejfogazat kialakulása. A tejfogak zománca kevesebb ásványi anyagot tartalmaz, mint a maradófogaké, ezért különösen veszélyezteti azokat a szuvasodás. Harsányi Ditta a Colgate-Palmolive Magyarország Kft. tudományos munkatársa szerint a tejfogak mind a rágás, mind pedig a beszédtanulás elengedhetetlen eszközei. Létfontosságú szerepet játszanak a maradófogak megfelelő sorban és térközökkel történő pozicionálásában is. A szakember azt is kiemelte, hogy az erős és egészséges fogak fejlődéséhez a megfelelő szájápolási gyakorlat korai életkorban történő kialakítása alapvető fontosságú.

dmmegint

Edukációs program a legkisebbeknek

A rendszeres fogápolást tehát már az első tejfogak előbújásától kezdve be kell vezetni a gyerekek életébe. Az éves fogászati szűrések csak az általános iskolában kezdődnek el, holott ezt korábban, akár már 2 éves kortól megkezdhetjük. Sajnos hazánkban a gyerekek magas százalékának egészségtelenek a fogai. Közülük is veszélyeztetettebbek a szociálisan hátrányos helyzetben élő gyermekek. “A kampány célja, hogy 1000 fogápolási kezdőcsomagot osszunk szét a Gyerekeink Egészséges Fogaiért Alapítvány, és a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványán keresztül, országosan több oktatási intézményben, valamint az idén 30 éves SOS Gyermekfalvakban.”- nyilatkozta a programról Kanyó Roland a dm marketing és PR menedzsere. – “A csomag fogápolási termékeket, egy tükörre ragasztható matricát, valamint egy gyerekeknek szóló oktató brosúrát tartalmaz, amiben a program kabalái, Tündi a fogtündér és Marci a fogmanó játékos formában vezetik be a kicsiket a helyes fog-, és szájápolás világába.”

 

A dm vásárlók pontadományozással segíthetnek

A dm üzletekben kihelyezett infópultokon keresztül 2013. augusztus 15. és szeptember 29. között 50 active beauty pont adományozásával a dm törzsvásárlói is támogathatják a gyerekek helyes fogápolását. A dm és együttműködő partnereinek köszönhetően a kampány részeként szeptember 30-án, Kecskeméten, az SOS Gyermekfaluban közel 150 gyermek fogászati szűrésével egybekötve kerül majd sor a csomagok átadására.

 

(x)

 

Nincsenek hozzászólások

Komment hozzáadása