Indul a MOL-csoport Junior Freshhh 2014 vetélkedője
November 27-ig lehet jelentkezni a MOL-csoport Junior Freshhh vetélkedőjére a www.junior.freshhh.net oldalon. A Junior Freshhh egy online vetélkedő, mely során középiskolás tehetségeknek kell matematikai, fizikai, kémiai, biológiai és földrajzi feladatokat megoldaniuk. Háromfős csapatok versenghetnek, hogy bekerüljenek az élő döntőbe, amely után a legjobbak értékes nyereményeket nyernek.
Budapest, 2014. november 10. – Meghirdette online vetélkedőjét a MOL-csoport középiskolás tehetségek számára. A háromfős csapatok nem csak a szórakozásért, hanem értékes nyereményekért is játszhatnak. A Junior Freshhh-re idén már Horvátországból is regisztrálhatnak. A verseny ma kezdődik, jelentkezni november 27-ig lehet a www.junior.freshhh.net oldalon.
A MOL-csoport 2010 óta rendezi meg a középiskolásoknak szóló online vetélkedőjét, a Junior Freshhht. A programot tavaly Szlovákiában vezették be, idén pedig még egy ország csatlakozott. Már Horvátországból is várják a középiskolások jelentkezését. Az elmúlt négy évben több, mint 8200 diák, 2763 csapatban vett részt a versenyen, összesen 517 középiskolából. A középiskolai tanárokkal együttműködve a MOL-csoport célja, hogy motiválja a diákokat, hogy már a kezdetektől részt vegyenek a természettudományokban, és növelje az érdeklődésüket a témában. Arra hívja a középiskolásokat, hogy legyenek a matematika, a fizika, a biológia és a földrajz bajnokai.
“A Junior Freshhh az első pillére a MOL-csoport tehetségtoborzó stratégiájának. Azokat a középiskolai diákokat szólítja meg, akik érdeklődnek a természettudományok iránt. A MOL-csoport további díjnyertes tehetségtoborzó programjai – mint a Freshhh és a Growww – egyetemi hallgatóknak, illetve már frissen végzett diplomásoknak szól. Befektetésnek tekintjük ezeket a tehetségtoborzó programokat. A diákok fejlődésének támogatása és követése kulcsfontosságú ahhoz, hogy kreativitást, új ötleteket és új perspektívát tudjunk a MOL-csoportba behozni.” – mondta Zdravka Demeter Bubalo, a MOL-csoport HR igazgatója.
A vetélkedő két fordulóból áll. Először a diákoknak kell különböző, természettudománnyal kapcsolatos feladatokat megoldaniuk virtuális forgatókönyvek szerint. A második forduló az élő döntő. Ennek során a legjobb öt csapat versenyzik a fődíjakért. A leghatékonyabb iskolák is kapnak értékes nyereményeket.
“A Mol-csoport Junior Freshhh programjának célja, hogy a természettudományt szórakoztatóvá tegye a középiskolásoknak. A vetélkedő kérdéseinek fejlesztése közben a diákoknak 21 izgalmas feladatot állítottunk össze, melyet egy virtuális térben kell megoldaniuk.” – mondta Galambos Sándor, a MOL-csoport Képzés és kompetenciafejlesztés szakértője.
A MOL-csoportról
A MOL-csoport egy integrált, független, nemzetközi olaj- és gázipari vállalat, budapesti (Magyarország) központtal. Több mint 40 országban van jelen, és szerte a világon közel 29.000 embernek ad munkát. A MOL kutatási és termelési tevékenységét több mint 75 éves szénhidrogénipari tapasztalat támogatja. Jelenleg 8 országban végez kitermelési tevékenységet és 13 országban rendelkezik kutatási eszközökkel. A Csoport négy finomítót és két petrolkémiai üzemet működtet, ezek integrált ellátási lánc menedzsment alapján működnek Magyarországon, Szlovákiában és Horvátországban. A MOL- csoport emellett egy 1.700 üzemanyagtöltő állomásból álló hálózat tulajdonosa Közép- és Dél-kelet Európa 11 országában.